Finis

Labels

Wednesday 23 January 2013

Tersepit Di Kerusi Gara-Gara Melawak



Seorang ibu dikatakan terperangkap di sebuah kerusi anaknya gara-gara bergurau dengan seorang rakan yang berkunjung di rumahnya, di Oxford, semalam.

Ketika kejadian, Serena Curtis, 31, dilapor sedang meraikan majlis malam perkahwinannya bersama rakan wanita, sementara anaknya dihantar ke rumah pengasuh untuk dijaga.

Curtis, ibu kepada tiga anak itu dikatakan sedang mabuk telah mengambil keputusan untuk duduk dikerusi lipat milik anaknya sebelum tersepit di antara celah ruang tempat duduk kerusi berkenaan.

Dia dan rakannya, Jade Dickerson, 27, telah berusaha selama sejam untuk meloloskan diri daripada kerusi itu namun gagal sehingga menyebabkan mereka berehat seketika sebelum menyambung semula usaha itu.

Jade akhirnya terpaksa memanggil pihak bomba untuk datang membantu.

Serena berasa amat malu dengan kejadian tersebut lebih-lebih lagi apabila pihak bomba tiba untuk menyelamatkannya.

“Saya berasa amat malu. Saya baru saja melangsungkan perkahwinan. Nasib baik kerusi ini dapat menyembunyikan wajah saya.

“Ini adalah kerusi lipat anak saya. Saya masih tidak memaklumkan lagi perkara ini kepadanya. Saya tunggu sehingga dia dewasa,” katanya.





0 comments:

Post a Comment